“Укртелеком” — найбільший в Україні провайдер фіксованого зв’язку, який надає сучасні комунікаційні послуги у всіх регіонах країни. Серед сервісів оператора — стаціонарна телефонія, інтернет та інтерактивне TV.
Якщо ви клієнт “Укртелеком” і бажаєте дізнатися, який у вас тарифний план, це можна зробити кількома способами. Найпростіший варіант — зателефонувати оператору, оскільки компанія є прихильником традиційного зв’язку (що й не дивно для оператора фіксованої телефонії). Особистих кабінетів для користувачів “Укртелеком” наразі не передбачено, але є й інші зручні та сучасні способи дізнатися свій тариф.
Спосіб №1: телефоном
Зателефонуйте на гарячу лінію оператора за одним з номерів:
- 0 (800) 506 800;
- (044) 246 68 00.
Дзвінки до служби підтримки “Укртелеком” тарифікуються згідно з розцінками вашого провайдера зв’язку.
Коли вас з’єднають з оператором компанії, потрібно буде пройти невелику процедуру ідентифікації (відповісти на кілька запитань), після чого ви зможете поставити питання щодо вашого поточного тарифного плану.
Спосіб №2: через приватні повідомлення у Facebook
В оператора “Укртелеком” є офіційна сторінка на платформі Facebook, де користувачі можуть поставити запитання, які їх цікавлять. Напишіть приватне повідомлення, назвавши номер вашого особового рахунку або номер мобільного телефону. У повідомленні вкажіть, що бажаєте дізнатися свій тариф.
Спосіб №3: Через чат-бот Viber або Telegram
Якщо ви користуєтеся месенджерами для обміну повідомленнями, вам напевно сподобається цей спосіб. Чат-бот працює цілодобово, без вихідних, тож ви можете дізнатися свій тариф у будь-який час.
Щоб підключитися до чат-бота, зайдіть на сайт “Укртелекому”, перейдіть до розділу “Допомога” та виберіть пункт “Чат-бот”. На сторінці ви побачите посилання для користувачів Telegram та Viber. Оберіть зручний для себе варіант месенджера та перейдіть за вказаним посиланням. Бот запропонує вам авторизуватися за номером телефону або за особовим рахунком. Після авторизації завантажиться актуальна інформація по підключених послугах, у тому числі ви побачите назву активного тарифного плану.
Спосіб №4: через e-mail
Ви також можете написати електронного листа компанії “Укртелеком”, щоб дізнатися, який тарифний план наразі підключений до вашого рахунку. Для цього зайдіть на офіційний сайт “Укртелеком” та у розділі “Допомога” виберіть пункт “Залишити звернення”. З’явиться електронна форма, у якій потрібно вказати такі дані:
- Тип послуги “Тарифні плани / Фінансові питання” (необхідно вибрати з запропонованого списку).
- Номер особового рахунку.
- Контактний номер мобільного.
- Область, в якій ви проживаєте.
- Ваша електронна адреса.
- Текст повідомлення, де потрібно вказати, що ви бажаєте дізнатися свій тариф.
Натисніть кнопку “Відправити” та очікуйте на відповідь менеджера компанії.
Якщо вам потрібно швидко сплатити за телефон або інтернет “Укртелеком”, спробуйте оплату через сервіс iPay.ua. На сайті доступна цілодобова онлайн-оплата без реєстрації: просто перейдіть за посиланням https://www.ipay.ua/ru/bills/oplata-ukrtelekom-online та вкажіть ваш особовий рахунок або номер телефону. Весь процес оплати займе не більше 2 хвилин, і ви відразу отримаєте електронну квитанцію.
Рекламний матеріал