Мережа незламності, форпост продовольчої безпеки, лідер і драйвер вітчизняного ритейлу, найбільший роботодавець та платник податків галузі, улюблений магазин з тисячами найменувань гарантовано свіжих продуктів за чесною ціною. Це сьогодні являє собою АТБ. Компанія, яка була заснована у перші роки української незалежності на базі кількох звичайних гастрономів у Дніпрі, сьогодні є відображенням нашого працелюбства, стійкості, патріотизму, щирості, чесності, волі, а також міці справжнього українського характеру.
Саме тому в АТБ вирішили присвятити ювілей чомусь більшому за успіх у бізнесі — пам’яті нашого минулого, непростому воєнному сьогоденню та сміливим планам на майбутнє.
Мабуть, найбільш наочним прикладом зв’язку різних епох є поштова марка, яка «доставляє» листи з щирими словами, думками, спогадами, планами та любов’ю рідним людям.
До тридцятої річниці компанії у співпраці з Укрпоштою було створено спеціальну лімітовану серію марок. Кожна з них розроблена з великою увагою до деталей та з відображенням головних рис АТБ та народу. Також на марках надруковано головні слогани сьогодення: «Стійкість», «Допомога», Міцність», «Дбайливість», «Єдність», «Надійність».
Марки мають зображення в формі пазла, прозоро натякаючи на те, що наша сила у єдності. Лише об’єднавши зусилля, як елементи цієї головоломки, в одну спільну картину — ми станемо непереборною та надпотужною країною, отримаємо омріяну перемогу!
У загальний продаж ці ювілейні марки не потраплять. Вони виготовлені в обмеженій кількості і стануть символічними подарунками шановним партнерам компанії, вчергове підкресливши важливість та цінність співпраці заради благополуччя нашої України.
«Коли 30 років тому засновувалась компанія АТБ, головною метою було полегшити повсякденне життя наших покупців завдяки доступним цінам та широкому асортименту, але тоді ми навіть не могли уявити на скільки близькими до кожного українця та українки ми станемо…», — говорять в АТБ.
І це не просто слова. Станом на сьогодні в різних куточках країни працюють 1200 дискаунтерів мережі. За статистикою понад 95 відсотків населення країни мають досвід покупок в магазинах АТБ. З першого дня війни компанія перейшла на особливий режим роботи, підтримує українських захисників, медиків, рятівників, волонтерів тощо. Загальна сума допомоги від компанії, фактично внесок у перемогу, вже перевищує мільярд гривень.
Відтак, які б труднощі чи питання не чекали б на нас з вами, в АТБ нададуть єдину правильну відповідь: «Разом ми впораємось»!
Партнерський матеріал