Нікополь До сайту

Компанія «АТБ-Маркет» вдосконалює інструмент взаємодії з постачальниками товарів

Драйвер українського ритейлу компанія «АТБ-Маркет» однією з перших впроваджує інноваційні рішення для ефективної та прозорої взаємодії з постачальниками товарів. Успішно протестована та вже працює на повну електронна платформа АТБ — «Портал постачальника».

Цей диджитал-інструмент робить максимально простою, та надефективною взаємодію  ритейлера з постачальниками товарів з відкритими актуальними умовами співробітництва, де постачальники мають можливість подати комерційну пропозицію з відстеженням статусу та результату розгляду,  укласти договір з автоматичним заповненням в шаблон договору інформації про постачальника, умов співробітництва, графіка постачання та даних про товар тощо. Це впевнений крок до відкритого, відповідального та прозорого ведення бізнесу, коли створено сучасні умови для ефективної співпраці партнерів.

Реклама

Варто зазначити, що електрону платформу «Портал постачальника» АТБ було протестовано та впроваджено ще під час пандемії коронавірусу у 2021 році. Тоді вона значно спростила відносини бізнес-партнерів та допомогла попри все безперебійно забезпечувати широкий загал населення гарантовано свіжими продуктами та якісними товарами першої необхідності. За допомогою порталу було оптимізовано механіку внесення змін до договорів, включаючи автоматичне формування додаткової угоди з актуальною специфікацією товару у разі зміни закупівельної вартості товару та інших обставин.

Платформа «Портал постачальника» АТБ доступна партнерам зі звичайних смартфонів та планшетів, що робить взаємодію більш простою та мобільною. Діючі постачальники певних товарних груп до «АТБ-маркет» зареєстровані та працюють на Порталі ще з 2021 року, а з 10 квітня 2023 року Портал вже працює для всіх нових потенційних постачальників товарів.

Кожен з бажаючих стати партнером лідера вітчизняного ритейлу компанії «АТБ-Маркет» за такими товарними групами як: бакалія, алкогольні та безалкогольні напої, кондитерські вироби, м’ясна, рибна та молочна продукції, непродовольчі товари, – має можливість у вільному доступі ознайомитись з умовами співпраці та за допомогою свого мобільного надати комерційну пропозицію, не витрачаючи час на пошук контактів менеджерів (система робить це автоматично), гарантовано та максимально оперативно отримати відповідь на свою пропозицію та навіть підписати договір поставки з автоматичним заповненням інформації (дані беруться з особистого профілю постачальника).

Реклама

Також на «Порталі постачальника» АТБ в особистому кабінеті партнера ретельно зберігається весь архів документів з електронними підписами. Також наявне єдине вікно для зручної комунікації з менеджером, договірним відділом, логістами тощо. Отже, тут створені сучасні умови для ефективного і взаємовигідного бізнес-партнерства.

Партнерський матеріал

Реклама