Нікополь До сайту

«Укрзалізниця» випустила власний мобільний застосунок для продажу квитків

«Укрзалізниця» запустила власний мобільний застосунок для продажу квитків та інформування пасажирів. Тестування нового застосунку було проведено у липні, і відсьогодні він вже доступний для всіх користувачів на AppStore та Google Play Market.

Про це повідомила пресслужба “Укрзалізниці”, передає Інформатор.

Реклама

“Укрзалізниця” у партнерстві з “Mastercard” оголосила про запуск власного мобільного застосунку. У новому застосунку користувачі зможуть:

“Укрзалізниця” є прямим продавцем квитків через застосунок, а відтак вартість квитків для пасажирів буде максимально вигідною — будь-які додаткові комісії при оплаті відсутні. Пасажири зможуть оплатити квитки безпосередньо в мобільному застосунку цифровою карткою за допомогою Apple Pay, Google Pay, або ж можна ввести дані банківської картки та зберегти їх у застосунку для оплат.

«Запуск власного застосунку допоможе нам залишатися на зв’язку з пасажирами та якомога оперативніше й ефективніше інформувати про зміни в рейсах, оновлення графіків, нові маршрути та сервіси. Для пасажира аргумент на користь встановлення застосунку ще очевидніший: тут найдешевші квитки без жодних комісій, гарантовано швидший пошук і стабільність роботи”, – йдеться у повідомленні.

Реклама

В УЗ також зазначили, що наступним етапом стане розробка нового сайту, єдиного порталу бортових послуг та розвиток онлайн-замовлення звичних залізничних сервісів: перевезення авто у вагоні, послуг вокзальних портерів, пошуку загублених речей, бронювання лаунжу та інше.

Нагадаємо, що УЗ призначила додатковий рейс потяга до Києва через Нікополь. Також щодня через Нікополь курсує потяг «Запоріжжя — Львів» з еваковагонами.

Юлія Кожемяка

Реклама