«Укрзалізниця» запустила власний мобільний застосунок для продажу квитків та інформування пасажирів. Тестування нового застосунку було проведено у липні, і відсьогодні він вже доступний для всіх користувачів на AppStore та Google Play Market.
Про це повідомила пресслужба “Укрзалізниці”, передає Інформатор.
“Укрзалізниця” у партнерстві з “Mastercard” оголосила про запуск власного мобільного застосунку. У новому застосунку користувачі зможуть:
- придбати квитки на всі поїзди далекого сполучення по Україні;
- повернути квитки;
- отримувати сповіщення про рейс та колію прибуття/відправлення поїзда;
- знайти необхідний рейс та відповіді на поширені запитання щодо перевезень;
- отримати доступ до особистого кабінету зі збереженням історії рейсів та даних пасажирів для швидких повторних замовлень.
“Укрзалізниця” є прямим продавцем квитків через застосунок, а відтак вартість квитків для пасажирів буде максимально вигідною — будь-які додаткові комісії при оплаті відсутні. Пасажири зможуть оплатити квитки безпосередньо в мобільному застосунку цифровою карткою за допомогою Apple Pay, Google Pay, або ж можна ввести дані банківської картки та зберегти їх у застосунку для оплат.
«Запуск власного застосунку допоможе нам залишатися на зв’язку з пасажирами та якомога оперативніше й ефективніше інформувати про зміни в рейсах, оновлення графіків, нові маршрути та сервіси. Для пасажира аргумент на користь встановлення застосунку ще очевидніший: тут найдешевші квитки без жодних комісій, гарантовано швидший пошук і стабільність роботи”, – йдеться у повідомленні.
В УЗ також зазначили, що наступним етапом стане розробка нового сайту, єдиного порталу бортових послуг та розвиток онлайн-замовлення звичних залізничних сервісів: перевезення авто у вагоні, послуг вокзальних портерів, пошуку загублених речей, бронювання лаунжу та інше.
Нагадаємо, що УЗ призначила додатковий рейс потяга до Києва через Нікополь. Також щодня через Нікополь курсує потяг «Запоріжжя — Львів» з еваковагонами.
Юлія Кожемяка